Sunday 20 January 2013

Hanya satu ta'aruf.. :)

Bismillahirrahmanirrahim, saya mulakan menulis blog ini dengan nama Allah,yang sentiasa ada untuk kita mengadu, yang sentiasa ada, untuk kita meminta. Dia tidak pernah meninggalkan kita, namun kita, yang amat hina ini, sentiasa menjauh daripadaNya, Dengan wujudnya blog ini, Saya harap, mampu sentiasa mendekatkan diri kita, saya dan kamu yang membaca, kepadaNya, dan berharap agar blog ini, akan menjadi saham saya di akhirat nanti, Kamu, doakan saya, agar istiqamah dalam meng'update', istiqamah dalam mentaati perintahNya, istiqamah meninggalkan laranganNya dan istiqamah dalam menyampaikan risalah yang dibawa oleh Rasulullah, qudwah hasanah kita, kepada kamu semua. Saya harapkan doa daripada kamu semua, agar blog ini bermanfaat bagi kita semua. Amiin, tegurlah saya, jika artikel saya melalaikan. terima kasih, Semoga masa kamu terisi dengan melawati blog ini. Uhibbukumfillah (saya mencintai kamu semua kerana Allah). Rasulullah bersabda:
  
"Tidak beriman seseorang mukmin sehingga dia menyayangi saudaranya seperti dia menyayangi dirinya sendiri"

Semoga kita semua tergolong daripada kalangan mereka yang beriman kepada Allah. Amin.. :)

No comments:

Post a Comment